Jak napsat stránku o mně

Stránka o mně je jednou z nejdůležitějších a nejnavštěvovanějších na blogu. První dojem se velice snadno může stát také tím posledním. Proto si na své stránce dejte obzvlášť záležet. V dnešní době, kdy všichni trávíme spoustu času na internetu, se vytrácí konverzace tváří v tvář. Lidé se na internetu stávají více a více anonymní. Stránka o mně je příležitost, jak se odlišit v davu a přiblížit svým čtenářům.

Snažte se čtenáře zaujmout, ale buďte struční a věcní. Čtenáři nemají velkou trpělivost. Stránka by měla odpovědět na dotazy, které mohou návštěvníci a vaši budoucí klienti mít. Vy tak rozptýlíte jejich obavy. Jednotlivé části by na sebe měli navazovat. Vložte do toho svoje srdce a duši. Dejte si s tvorbou na čas. Hrajte si se strukturou tak dlouho, dokud to nebude znít jako vy.

Stránka o mně není o vás

Spousta lidí si myslí, že stránka “O mně” je prostor, kam by měli napsat něco o sobě. Lidé se však zajímají víc o sebe, než o vás. Ve skutečnosti návštěvníci chtějí vědět, co budou mít z toho, když váš blogu budou číst. Zajímá je, jaké problémy řešíte a jak jim to pomůže vyřešit jejich problémy. Vaše příběhy by jim měly dodat odvahu začít se svým vlastním projektem. >>> Přečíst článek <<<

Jak psát články na blog

Možná si myslíte, že víte, jak správně napsat článek. Napsat kvalitní článek, ale není snadné. Vyžaduje to přípravu a spoustu kroků při úpravě článku. Pokud tyto kroky zanedbáte, váš článek si mnoho lidí nepřečte. A to by byla škoda. Články jsou tím nejdůležitějším na blogu. Kvůli nim se lidé na blog rádi vrací. Pamatujeme si především originální blogy. Ty, kde autor má svůj vlastní styl a nemáme pocit, že to samé jsme už jinde četli stokrát. Ty, které k nám mluví přirozeně, jako bychom se bavili s přítelem.

pokud neplánujete články, plánujete neúspěch blogu

Psaní článku začíná už jeho plánováním. Pokud si vytvoříte plán, nehrozí vám, že nebudete vědět o čem máte psát. Bude pro vás snazší dodržovat naplánovaný harmonogram. Téma článků jen na vás. Můžete si vybrat několik kategorií o kterých budete psát a nebo třeba jiné téma každý měsíc. Snažte se publikovat články pravidelně. Jedině tak získáte věrné čtenáře a zákazníky.

U každého příspěvku byste si měli stanovit jasný cíl. Jaká je hlavní myšlenka článku? Co mají čtenáři po přečtení článku udělat? Berte v úvahu nejen zájmy čtenáře, ale také svoje vlastní. Podporuje článek mou byznys strategii? Pomůže mi prodat víc zboží? Pomůže vylepšit mou autoritu? Přivede mi další klienty? Jaký je nejlepší formát pro sdělení tohoto obsahu?

Analýza klíčových slov napoví, co lidé hledají

Články na svém blogu byste měli psát o tématech, která zajímají nejen vás, ale také vaše čtenáře a které lidé aktivně vyhledávají. Udělejte průzkum klíčových slov – to jsou vyhledávací výrazy, které lidé zadávají ve vyhledávačích. Pro vyhledávání klíčových slov můžete použít plánovač klíčových slov v Skliku nebo v Google AdWords. Najděte si alespoň 3 slova ke každému článku.

Hledejte slova s vyšším počtem hledání a nižší konkurencí. Na nejčastěji vyhledávané a obecné výrazy nejspíš nebudete mít šanci zobrazit se na přeních příčkách. Proto vyhledávejte longtail výrazy – dvouslovná a víceslovná spojení. Lidé už mají konkrétnější představu o tom co hledají a můžete jim nabídnout relevantnější odpověď.>>> Přečíst článek <<<