Prodej vlastních produktů na blogu

Každý z nás má nějaké unikátní znalosti nebo dovednosti, o které se může s ostatními podělit. Každý člověk má problém, na který hledá řešení. A vy, protože jste už tento problém měli předtím a našli jste na něj řešení, ho můžete s ostatními sdílet. Pokud se zaměříte na řešení konkrétních problémů, můžete se v této oblasti stát expertem a vydělávat peníze. Vaše zkušenosti ostatní lidé ocení.

infoprodukty neprodávají jen podvodníci

Stejný čas, který byste věnovali propagaci produktů a služeb jiných lidí, můžete věnovat tvorbě a propagaci vlastního obsahu. Můžete například vytvořit online kurz nebo další infoprodukty. Pokud budete poskytovat užitečné rady svým čtenářům, budou vás pravidelně sledovat, zapíší se do vašeho mailing listu. Když lidé pravidelně odebírají váš hodnotný obsah, budou nadšení i z vašich produktů. Díky tomu, že vás vaši čtenáři budou pravidelně sledovat, budou vás znát a mnohem snáze si váš produkt koupí.

Časem si vytvoříte mailing list, ve kterém budete mít třeba 500 odběratelů. Pak vytvoříte kurz, který bude stát 1000 Kč. Pokud si jej 20 lidí si z vašeho mailing listu koupí, vyděláte si 20 000 Kč. To je stejná částka nebo i vyšší, než byste si vydělali reklamou. Jste však vlastním pánem a můžete si vybrat, o čem budete psát. Nemusíte doufat, zda vám firma prodlouží smlouvu s reklamou na příští měsíc. Nejste závislí na vysoké návštěvnosti. Vaši odběratelé jsou vaši loajální zákazníci. Myslíte si, že je snazší přesvědčit 1000 lidí kliknout na reklamu nebo 20 lidí koupit si váš produkt?

Vaši čtenáři jsou vaše peníze. Pokud se na ně zaměříte a dáte jim hodnotu, kterou hledají, nakoupí od vás. Produkujte a prezentujte obsah tak, aby byli všichni spokojení. Vytváření a propagace vlastních produktů na blogu je způsob, jak získat kompletní svobodu nad svým podnikáním. Můžete tak pomoci velkému počtu lidí najednou a vydělat mnohem více peněz.>>> Přečíst článek <<<

Jak vytvořit úspěšný blog

Každý, kdo si zakládá svůj online blog, chce sdílet informace s ostatními. Proto, aby si vás čtenáři našli a pravidelně se vraceli, musíte učinit celou řadu kroků. Je třeba si naplánovat strategii a tu pak důsledně dodržovat. Pokud osud svého blogu ponecháte náhodě, můžete skončit dřív, než jste vůbec začali. Spousta lidí si založí blog, ale velmi brzy to vzdá. Zjistí totiž, že blogování není jen o tom, čas od času napsat článek, ale usilovně na sobě pracovat. Jen tak nezapadnete na 100. stránce vyhledávání a nebo se do něj vůbec nedostanete.

Proč chci mít blog

Hned na začátku je třeba si odpovědět na otázku, proč chci mít blog. Z vlastní zkušenosti vím, že tato otázka není tak triviální, jak se zdá. Dřív jsem totiž sama měla blog jenom proto, že se mi líbily blogy ostatních. Chtěla jsem je napodobovat, ale sama jsem nepřišla s ničím originálním. Navíc byl můj blog anonymní. To dnes již nedoporučuji nikomu.

Pokud chcete získat čtenáře, potřebujete, aby měli pocit, že jste jejich přítel. Že vás dobře znají a můžou vám věřit. Proto sebekrásnější blog, pokud není osobní, nebudí takovou důvěru. Nemyslím tím, že na blogu máte psát o svém soukromí, ale alespoň základní informace o vás a o tom proč blog píšete vaši čtenáři jistě ocení.

Také byste si měli ujasnit, zda bude blog jen vaše volnočasová aktivita a nebo chcete, aby byl zdrojem vašich příjmů. Pokud chcete blogem vydělávat, měli byste jej brát vážně už od samého začátkuBuďme upřímní, pokud se rozhodnete trávit spoustu času tvorbou blogu a psaním článků, nejspíš budete chtít, aby se vám to vrátilo i finančně. Minimálně na nákladech. Proto je třeba tenhle fakt uznat už na začátku a být otevřený k sobě i ostatním. Mít výdělečný blog totiž jde i bez toho, abyste se zprotivili sami sobě i ostatním.

Nemějte blog o všem A PRO VŠECHNY

Téma blogu vyberte podle svých zájmů a nikoliv podle toho, na čem si myslíte, že můžete nejvíc vydělat. Při založení blogu totiž nastane chvíle, kdy budete mít malý počet návštěvníků, které budete muset teprve přesvědčit, aby se stali vašimi pravidelnými čtenáři.

Těmi se stanou pouze v případě, že budete pravidelně publikovat obsah. A pokud máte o něčem psát často, musí vás to zajímat. Nemusíte o daném tématu vědět vše do detailů, ale musíte mít vůli se v této oblasti rozvíjet. Dokonce si myslím, že je dobré psát o něčem o čem zatím sami nic nevíte, ale chcete se to naučit. Vaši čtenáři budou váš vývoj prožívat s vámi.

Téma blogu také můžete zvolit podle své cílové skupiny. Pokud jste maminka na mateřské, nejspíš sama víte nejlíp, jaké problémy tyto ženy nejčastěji řeší. Stejně tak pokud jste vášnivý cyklista, můžete pomoci začátečníkům vyhnout se řadě počátečních chyb. Pomáhejte lidem s jejich problémy a čtenáři si vás sami najdou. >>> Přečíst článek <<<